pirmieji patiekalai su triufeliais truffleat

„LuxurEat“: italų meistriškumas pasaulyje

Karjera privačioje bankininkystėje prieš pereinant prie kokybiško itališko maisto. Roberto Ugolini, po 25 metų, praleistų Azijoje, grįžta į Romą su tiksliu projektu: padaryti itališką meistriškumą prieinamą visam pasauliui su novatoriškų gurmaniškų pasiūlymų katalogu.

Ugolini, prekės ženklas, sinonimas meistriškumui pasaulio gastronomijoje…

Pagaminta Italijoje yra mūsų DNR. Tai verčia mus didžiuotis pasaulyje.

Roberto Ugolini

Prieš 14 metų pradėjau importuoti Made in Italy į Aziją, o kalbėdamas apie Made in Italy maisto ir vyno kontekste turiu omenyje veiklą, orientuotą į kokybę, meistriškumą, vertybes ir skonius.

Deja, išvykus į užsienį daug žmonių kalba apie italą, bet profesionalumas yra kitas dalykas. Azijos patirtis pasižymėjo augimo ir didžiulio pasitenkinimo akimirkomis iki pat Covid atėjimo, momento, kuris neišvengiamai nutraukė šią tendenciją ir paskatino mane „permąstyti“ Italiją. Mano charakteris visada paskatino mane galvoti, kad neigiami epizodai yra akstinas kurti naujas idėjas, ir šiuo atveju taip atsitiko. Taigi pakeičiau savo požiūrį ir sukūriau prekės ženklą, kurio tikslas yra sukurti, kurti ir gaminti Italijoje, kad būtų galima parduoti užsienyje, taip pat bendradarbiaujant su mano sūnumis Giorgio ir Williamu, kurie jau dalyvauja ir veikia įvairiose pasaulio rinkose. Mes kalbame apie gamybą, pagrįstą rafinavimu, senovinių skonių, mūsų maisto vertybių ir kilmės atradimu, pridedant tą kūrybiškumo pojūtį, galintį suteikti dar daugiau patrauklumo žaliavai, kuri jau pati savaime yra labai vertinga. . “Ugolini“ – tai naujas mūsų prekės ženklas, lengvai naudojamas pavadinimas, dabar vartotojui suvokiamas kaip kokybės sinonimas, o mūsų partneriams – patikimumo.

Daug metų užsienyje, bet su itališka siela visada pirmame plane.

Visiškai sutinku su šiuo teiginiu. Nenuostabu, kad 25 metai, kai buvau toli nuo savo miesto, neprarado stipraus romėniško akcento. Labai didžiuojuosi tuo, kad niekada neleidau vartotojui priversti manęs pamiršti savo kilmę ar pakeisti verslo koncepcijos. Likau italas iki širdies gelmių, didžiavausi tuo, kad pirmasis į Aziją importavau „pinsa romana“, taip pat, kad priverčiau savo klientus suprasti žodžio „triufelis“ reikšmę – iki tol šis žodis siūlydavo kažką panašaus į bulvę. Šiandien Azijoje yra 15 įmonių, importuojančių triufelius, tačiau norėdami suteikti prestižą šiam produktui ir įmonei miesto, vienas iš Italijos meistrų, buvo toliau pasirašęs. Ir su dideliu pasididžiavimu.

Dabar grįžau į Italiją, su kokiais projektais?

Šiandien esu jaunesnis nei prieš 25 metus ir ketinu likti savo šalyje, pasinaudodamas visa patirtimi, įgyta per šiuos 25 veiklos metus. Visi mūsų gaminiai dabar yra priskiriami vienam prekės ženklui „LuxurEat“, kuris aiškiai deklaruoja tikslą, kad mūsų meistriškumas, pirmiausia trumai ir ikrai, būtų prieinami visam pasauliui, taip pat todėl, kad ne visi žino, kad Italija yra antra pagal dydį ikrų gamintoja pasaulyje. Katalogas, sudarytas iš gurmaniškų pasiūlymų, parodančių mūsų novatorišką dvasią. Dabar galiu pranešti apie artėjantį naujoviškų produktų, tokių kaip ikrų aliejus ir druska, išleidimą – tikra naujovė gurmanų pasauliui, be to, produktai, kuriems bus suteiktas „Slow Food“ sertifikatas, ir, galiausiai, artėjantis katalogo, skirto tik produktams, pristatymas. košerinio.

Roberto, kas tau yra Made in Italy?

Tai mūsų DNR. Tai verčia mus didžiuotis pasaulyje. Maža šalis, kuri užsienyje suvokiama kaip didelė. Dažnai daugiau užsienyje nei pas mus. Pagaminta Italijoje, ypač maisto sektoriuje, yra novatoriškumas ir genialumas – du veiksniai, kurie geriausiai išreiškia nuolatines paieškas ir taip puikius produktus paversti dar geresniais produktais.

Interviu skirtas Unikalus žurnalas

Panašūs straipsniai